تعمیرات cctv گیربکس های اتوماتیک
گیربکس CVT یا گیربکس متغیر پیوسته انتخاب ترجیحی گیربکس اتوماتیک برای بسیاری از خودروسازان بوده است. این سیستمهای انتقال تسمه محور به دلیل تغییرات نسبتاً بدون درز دنده با مزیت نسبتهای دنده بینهایت شناخته شدهاند و این به کیفیت سواری باکیفیت تبدیل میشود.

نکات تعمیر
با این حال، ظرفیت یدککشی یک وسیله نقلیه تحت تأثیر قرار میگیرد و مهارتهای رانندگی باید هنگام استفاده از خودروی مجهز به CVT تجربه شود. به دلیل مشکل بعدی، بسیاری از صاحبان خودرو و خودروسازان بر ضد قابلیت بودن گزینه های موتور CVT سوگند یاد می کنند.
وقتی صحبت از خودروها می شود، پژو و پراید دنا پلاس +، هیوندای ، کیا مزدا نیسان , ماشین چینی تیگو چری دیگنیتی و رنو برخی از خودروهای خانگی هستند که مجهز به CVT هستند. بنابراین، چرا CVT اینقدر ترجیح داده می شود، اما شرکت هایی مانند مزدا قسم می خورند که هرگز از CVT در ماشین خود استفاده نکنند؟ بیایید مزایا و معایب CVT را دریابیم.
با این حال، استانداردی که توسط کادیلاک به عنوان “استاندارد جدید جهانی” شناسایی شده است، خود را در قالب دادن طعم لذیذ به شراب نشان داده است. کاملاً با دست مونتاژ شده و به دلخواه قابل تنظیم است، مشخصات طولانی و تعهدات میراثی را نشان می دهد.

کادیلاک از قرار گرفتن در سایه برندهای لوکس اروپایی خسته شده است، بنابراین تمام موانع را برای پرچمدار جدید الکتریکی خود، سدان Celestiq، کنار گذاشته است. این خیرهکننده شباهت خانوادگی به شاسیبلند لیریک دارد، اما خطوط براق، سقف وسیع، و قسمت عقب شلوغ آن، نسبتهای پویاتر و حضور چشمگیرتری به آن بخشیده است.
کادیلاک می گوید کانسپت Celestiq همان چیزی است که خریداران در واقع زمانی که مدل تولیدی از خط مونتاژ خارج می شود، به دست خواهند آورد. توسط یک تیم کوچک از صنعتگران که هر مدل را به صورت دستی می سازند، هدایت می شوند. مشتریان هنگام سفارش، Celestiq خود را طراحی خواهند کرد، مشابه روش ساخت رولزرویس. همه اینها، بهعلاوه پیشرانه الکتریکی Celestiq، مطمئناً آن را به یک کادیلاک تبدیل میکند که زیر سایه کسی نمینشیند.